Łączna liczba wyświetleń

Translate

sobota, 5 października 2013

JESIENNE CANDY... coś na osłodę szarych dni!!!

Witajcie Kochane Dziewczyny!!!

dzisiaj krótko..., chcę Was zaprosić do zabawy- to moje drugie cukiery dla Was-za to, że Was mam- poprostu!!!!!!! Chcę Wam troszeczkę osłodzić te szare i chłodnawe już dni!!! Mój prezent to tabliczka MAISON ok. 13,5 x 10,5 x 1,5 cm - to jej wymiary, na bawełnianej tasiemce i do tego pudełeczko ze sztywnej tektury ...na drobiazgi.



Zasady zabawy:
 pozostaw proszę komentarz pod postem 
- umieść podlinkowany banerek *ZDJĘCIE 3  na swoim blogu
Candy trwa do 22.10 g.24:00!!!
Wyniki podam 23.10.2013 !!!
Zapraszam Was do zabawy!!!!!!!!!!!!
Usciski przesyłam
  ***
Ania

43 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie cudo!! Zgłaszam się, co mi szkodzi spróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, super Candy przygotowałas dla Nas :)
    Bardzo mi się podoba zawieszka a pudełeczko superowe :)
    Oczywiście staje w kolejce :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  5. o cudowności!! do pokoju córci!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkości pierwsza klasa! Liczę, że skosztuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy ja też mogę??? Bo z miłą chęcią przygarnę te cudności!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. no to się dołączam do konkursu :D pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. jak mi sie marzy....
    oczywiscie stoje w kolejce i z niecierpliwosci przebieram nozkami...

    OdpowiedzUsuń
  10. To pudełeczko cudowne, z moim ukochanym ptasim motywem :)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam i zapraszam na moje jesienne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jeny! ja też! pudełeczko jak marzenie, wreszcie miałabym miejsce na przechowywanie moich bibelotków ;)
    bannerk już jest na www.kateclay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze ostatnio spóźniona, ale jestem i staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Aniu, ustawiam się oczywiście w kolejce :))
    Pozdrawiam-D

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie wezmę udział w zabawie! nagrody są cudne

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, słodź nam tę jesień! Z przyjemnością staję grzecznie w kolejeczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuję się do kolejeczki i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się, banerek jest na www.izusiaizusija.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Banerek już u mnie jest, ponieważ z chęcią przygarnę te śliczne słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem chę†na :D (jakkolwiek to brzmi :D:D:D)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ustawiam sie w kolejce i pozdrawiam:) ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. dołączam do kolejeczki :)
    banerek znajdziesz tu - http://mrstruskawka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękności do zdobycia, więc się z miłą chęcią przyłączam do zabawy :)
    pozdrawiam!

    www.mojepapierowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się do zabawy, bo cukiereczki gustowne i świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham wszelakie pudełka ! w tym bym trzymała moje kamyczki do oprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ piękności, bardzo chętnie je przygarne...
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne prezenty :) Spróbuję szczęścia w losowaniu :)
    Link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale fantastyczne puzderko :) a wiesz,że ostatnio miałam sen w tych kolorach :)

    pozdrawiam i zapisuję się do zabawy,

    La Laallaa

    OdpowiedzUsuń
  28. No to fajnie, że zdążyłam :) Postoję...poczekam... może będę miała szczęście...:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się! Obserwuje jako madziakudla, a baner umieściłam na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. O mały włos a bym przegapiła :)
    Ustawiam się grzecznie w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowne Candy, ustawiam sie w kolejce i zapraszam na swoje Candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne są kolory tego pudełka , z przyjemnością staje w kolejce.Banerek umieszczony u mnie na blogu, więc zapraszam z wizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Pudełeczko jest przepiękne..zauroczyłam się :) zgłaszam się po te cukiereczki.
    Baner u mnie na blogu: http://ivi-art.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznośći. Ustawiam się w kolejce :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też się zapisuje :-).Pudełeczko wpadło mi w oko.
    quba77@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudeńko! Zgłaszam się prawie w ostatniej chwili. ; )
    Banerek na moim blogu: life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Przy takich ślicznościach i mnie nie może zabraknąć :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!