Łączna liczba wyświetleń

Translate

niedziela, 20 października 2013

Czekamy na wyjazd...

Witajcie :O)

zacznę od podziękowań dla Was Kochane...- miło mi, że moje cukierasy spodobały się Wam- losowanie już niebawem *łapkami mojej Vicki !!!! 

Już w przyszły piątek , w nocy wyjeżdżamy do Poznania- Vicki ma od jutra dwa tygodnie ferii jesiennych i postanowiliśmy jeden z nich spędzić w Polsce... Nie będzie to jednak tylko wypoczynek, nie wiem czy kiedykolwiek wspominałam, ale mamy w Poznaniu mieszkanie dwupokojowe, które właśnie przechodzi kompletną przebudowę i modernizację- dosłownie wszystko od instalacji po okna i drzwi- wszystko to z myślą o przyszłych lokatorach... Bo choć bardzo bym nie chciała naszego gniazdka wynajmować... muszę. Chciałabym trafić na takich ludzi, którzy docenią walory tego mieszkania , jego swieżość i standard... i uszanują jak własne. 
Macie może jakieś doświadczenia w tym temacie??? Jak najlepiej szukac wynajmujących, czy lepiej wśród znajomych czy może obcych itd... ???




...a piątek to Święto Wszystkich Świętych i będę miała możliwość odwiedzić groby bliskich...Taty, Dziadków...razem z Rodziną spędzić ten dzień.

Zostawiam Wam mój jesienny bukiet


Uściski
Ania

30 komentarzy:

  1. odnosnie wynajmowania, to wazna jest dobra umowa, znajomym niekoniecznie, bo rozne to bywa, rozmawiajac starajcie sie wybadac co to za ludzie, nie musze pisac, zeby to bron Boze nie byli studenci :-)) p.s. pracuje w Poznaniu :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cie serdecznie!!!! no wlasnie- juz sie nasluchalam od znajomych i wiem, ze studenci odpadaja... nie chce miec klopotow, zwlaszcza ze jestem tak daleko od poznania i na stale!!! Umowe tez mam dosc dobra, obwarowana roznymi waznymi zapisami... , ale i tak jakas obawa pozostaje, ja z tych strachliwych niestety...
      Pozdrawiam cieplutko i pozdrow jutro kochany moj Poznan
      ania

      Usuń
  2. Piękny bukiet! A z wynajmowaniem nie mam żadnych doświadczeń, więc mam nadzieję, że znajdziesz taką rodzinę, która będzie dbała o Twoje cztery kąty jak o własny dom... Życzę udanego pobytu w Polsce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym jednak znajomym nie wynajęła... ;)
    Biznes to biznes ;)
    Umowa bardzo ważna sprawa. I tak jak w UK depozyt przed wynajmem na ewentualne zniszczenia. Tutaj jest sporo bo równowartość dwumiesięcznego czynszu. Tutaj też w umowie mamy, że ktoś z agencji przychodzi oglądać dom tak raz na pół roku ;) Przed podpisaniem umowy zrób zdjęcia każdego pomieszczenia, bardzo dokładne...szczególnie kuchnia, łazienka...kopia dla Ciebie i lokatora. Dokładnie opisz co jest w jakim pokoju i w jakim jest obecnie stanie itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie, biznes to bines..., ale z drugiej strony??? co do kaucji tutaj w de tez wynosi podwojny zimny czynsz... ja myslalam o jednym czynszu zimnym w pl

      Usuń
  4. Powiem Ci że jakbys nie szukała to i tak musisz mieć szczęscie do osób które zdecyduja sie zamieszkać u ciebie :) Bo to różnie z ludzmi bywa nawet ze znajomymi ;)
    Fajnie macie z wyjazdem, my też chcieliśmy na 1 listopada byc w pl, ale zaczynam ta pracę i niestety w piątek będę pracować a szkoda bo mężuś ma długi weekend :P
    Życzę szczęścia w znalezieniu dobrych ludzi, oby się Wam udało :)
    I szczęśliwej podrózy :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ze nie bedzie latwo... dzieki Kasiu z zyczenia :***

      Usuń
  5. Piękny bukiet. Z wynajmem nie pomogę ale rodziny też nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny jesienny bukiet:) Co do wynajmowania mieszkania to akurat stoję po tej drugiej stronie tzn.wynajmuję w Poznaniu mieszkanie synowi, który jest na studiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kasiu, no wlasnie- studenci... wiadomo, ze nie mozna wszystkich oceniac tak samo, ale od znajomych nasluchalam sie tyle negatywnych rzeczy...- o waletowaniu (sasiedzi prowadzili wrecz ewidencje, bo chodzi tez o smieci na osobe) o imprezach i policji..., ze staracha mam ze wlasnie na takich mlodych ludzi trafie...lokalizacja jest idealna 5 min. pieszo od Instytutu Stomatologii i 10 min. autobusem do scislego centrum...sama nie wiem??? A sym mieszka sam, czy we wspolnym mieszkaniu????

      Usuń
  7. Bukiecik śliczny :)))) bardzo przytulnie u Was :)
    Co do wynajmu to nie mam wyrobionego zdania,nigdy nikomu nie wynajmowałam.
    Życzę miłego pobytu i odpoczynku w Poznaniu
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Agus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam Cie bardzo!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  8. Znajomi maja mieszkanie w Krakowie i wlasnie wynajmuja studenta, poniewaz nie musza ich meldowac, a to jest bardzo wazne. Zawsze mozna sie ich pozbyc bez wiekszych problemow. W
    Krakowie o mieszkania dla studentow bardzo ciezko, wiec zazwyczaj sobie je szanuja. Dodatkowo studenci placa ok. 500 zl. od osoby, zazwyczaj 2 osoby w pokoju
    Inni znajomi wynajmuja w Zawierciu rencista i tez nie maja problemow.
    Mam nadzieje, ze znajdziecie kogos odpowiedzialnego na swoje cztery wyremontowane katy :)))
    Milego urlopu :)))
    Buzka




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznan to takze uniwersyteckie miasto i jest tez duzy popyt na mieszkania studenckie, ale... innych wynajmujacych melduje sie wylacznie na czas okreslony... tak jakos to chyba jest, wiem ze wynajem na pokoje studentom -to na pewno wychodzi korzystniej jesli chodzi o kase- mnie jednak lekko przeraza rotacja...nie wiem co robic. Dziekuje Ci Madziu za opinie :O) na pewno rozwaze Twoje slowa:O))))

      Usuń
  9. ooooooooo w takim razie zycze wspanialych lokatorow w waszym odnowionym gniazdku:P...................ja nie wynajmowalam nigdy swojego lokum ,wiec nie jestem obeznana w temacie.................................buuuuuuuuuuuuzka slonko:P***trzymaj sie:P**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ksiezniczko...oby sie spelnilo :****

      Usuń
  10. My niestety nie mamy dobrych doświadczeń z wynajmowaniem w przeszłości dlatego teraz nasze mieszkania w warszawie stoi puste i czeka na nas-przynajmniej wiem, że nie zostanie zdemolowane lub zadłużone. Moja rada- z całą pewnością brać kaucję, i to sporą i reagować od razu jeśli nie wpływa czynsz za wynajem. Zazdroszczę wyjazdu-u nas niestety tylko tydzień ferii. Pozdrawiam i ślę buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, bardzo obawiam sie takich wlasnie demolantow... niestety musze wynajac bo nie moge go co miesiac oplacac tylko dla kilku dni urlopu, to mieszkanie jest wlasnosciowe i nieobciazone kredytem,ale musi samo na siebie zarobic i musi conieco zostac na koncie...takie zycie!!!!!! pozdrawiam Cie serdecznie!!! :***

      Usuń
  11. ja kiedyś dodałam pościk jakie mieszkanie nam zostawili najmcy - dostali nowiutkie mieszkanie na nowiutkim osiedlu a zostawili kupę syfu i zniszczeń... Ci co teraz są mogę powiedzieć że o niebo lepsi bo i czysto i dbają o wszystko:)))
    a jak szukać??? nie mam pojęcia nie da sie wszystkich do jednego wora bo czasem student który uchodzi za "wandala" okazuje sie o niebo lepszy niż rodzina która podobno szanuje ...

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martus... im wiecej czytam tym mam coraz wiecej watpliwosci ... nie wiem jaka decyzje podejme, jest tez to trudniejsze bo jestem daleko i w razie czeko czekaja mnie wycieczki...- to trudna sprawa :O)

      Usuń
  12. piękny Bukiet ;)

    A co do wynajmu naskrobie @ jak młoda zaśnie ;)

    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wynajmowałam. I osobiście dbałam o swoje cztery kąty. Ale mieszkałam jakiś czas w kamienicy, gdzie z dużego mieszkania było wydzielone moje malutkie (wszystko osobno), a reszta to było kilka pokoi i wspólna łazienka oraz kuchnia. Studenci oczywiście. No i tu już gorzej. Jeśli jest więcej osób, to nikt się nie poczuwa do dbania... Młode (bardzo młode znaczy się) pary z dzieckiem odradzam, bo w tym temacie nasłuchałam się wiele (chociaż my byliśmy spoko akurat). No i kaucja przynajmniej jeden miesiąc czynsz + opłata za wynajem. A co do meldunku to ja wynajmowałam bez i nie było mi to do niczego potrzebne.
    A na koniec się przyczepię :P Nie ma Święta Zmarłych, jest tylko Święto Wszystkich Świętych i Dzień Zaduszny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aniu, racje masz-juz poprawilam :) a co do wynajmu, no wlasnie- studenci niebardzo, mlodzi z dzieckiem- myslalam ze to dobry pomysl na przyszlego lokatora... echhh- nie miala baba klopotu...

      Usuń
  14. Śliczny bukiecik. Fajnie, że spędzicie troszeczkę czasu w Polsce z rodziną... Oj w dzisiejszych czasach ciężko znaleźć uczciwych i dbających lokatorów... Ale mam nadzieję, że u Was akurat będzie inaczej i traficie na wspaniałych ludzi... Trzyma kciuki Aneczko i ściskam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, nie mam doświadczenia w tym kierunku, ale odradzam lokatorów z dużymi psami! Widziałam już takie mieszkanie zdemolowane przez owczarka.... Masakra!
    Udanego urlopu kochana!
    Buziaki!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na wyniki losowania :D
    niestety nie mogę Ci nic doradzić ws.wynajmujących ale pewnie lepiej wśród znajomych najpierw popytać :)
    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, poznaję moje zdjęcia z remontu :) My też na Was czekamy - to już za kilka godzin!!!! A ja zamiast w garach to przy kompie siedzę;)
    Przepiękny bukiecik, do zobaczenia niebawem :-*

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!