Łączna liczba wyświetleń

Translate

środa, 15 stycznia 2014

Świat zamknięty w pudełku po butach...

Dzień dobry Dziewczyny!!!
chcę Wam dzisiaj przedstawić małą elfią rodzinę... Vicki miala na dzisiaj wymyślić jaką krainę chce zamknąć w pudle po butach i przygotować wszystkie rzeczy potrzebne do urządzenia tej krainy i jej mieszkańców ... Wymyśliła swiat elfów/ wczoraj były u nas prace ręczne...i powiem, że sprawiło mi to dużo frajdy. Na zdjęciach wszystko nieumocowane-mocowanie będzie dzisiaj w szkole...




Mam nadzieję, że ten barwny świat rozweseli te osóbki u których za oknem szaro i jesiennie!!!
Dziękuję Wam za tyle miłych słów pod ostatnim postem, za to że tutaj jesteście!!!
♥♥♥
Ania

31 komentarzy:

  1. bardzo mnie rozweselił Wasz świat :D
    buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten elfi świat :) A u nas pada teraz to już chyba sam śnieg :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Aniu :)) To my dziękujemy Tobie, że z nami jesteś!!!! U mnie szaro i buro, a uśmiech się tak nagle pojawił :D Gdy zobaczyłam wpis rzecz jasna! Wiesz. Gdybym była na miejscu Vicki, wybrałabym do zamknięcia ten sam świat. Jest magiczny i piękny. Kolorowy i tajemniczy. Nadzwyczajny i ulotny. Zawsze fascynowały mnie postacie elfickie ;P Pozdrawiam cieplutko, Małgoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIEKI GOSIU; PANNA V. TWIERDZI, ZE ELFY ISTNIEJA, PONOC "SAMA WIDZIALA"
      :*

      Usuń
  4. Jakie piekne kolory!! Dzis potrzeba mi czegos wlasnie takiego,bo za oknem.... ponuro((
    Pieknie to zrobilyscie!!!
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  5. No, widać, że burza móżgów była:-) Kolorowy ten świat no i pomysł na zamknięcie w pudełku super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny świat :-) lubię takie prace twórcze

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świat cudowny, jak kolorowej bajce! Cudnie, jak dzieciaki tworzą cos swoimi łapkami! A jeśli możemy w tym uczestniczyc to, jeśli nadal nas do tego świata wpuszczają, trzeba z tego korzystac! Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu śliczny kolorowy świat u Ciebie :) a u nas za oknem biało :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas niebo szare, ale poza tym wszystko białe :) Kraina elfów zabójcza. Pozdrowienia dla małej artystki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowo, pewnie na świat elfów sama bym nie wpadła ;)
    Ładnie wyszło, mam nadzieję, że wiki dostała szóstkę yyy to znaczy niemiecką 1 hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się napracowałyście, ale efekty bardzo bajeczne:) śliczna ta kraina elfów:) Buziaczki Aneczko:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja ;) uwielbiam takie projekty w tedy sama mogę przenieść się w magiczna przestrzeń marzeń ;) buzia

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, szaro, szaro dziś za oknem było... A Wasz projekt jest super rozweselający i kolorowy! Też bym miała uciechę przy pomaganiu w tworzeniu...! :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudo!! Vicunia - moja mała artystko:-*:-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Niklas robił ostatnio akwarium z takiego kartona.... hihi!
    ...ale minki mają te plastelinki! Kto nadawał im wyrazu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pozowalam a Mloda lepila na obraz i podobienstwo ♥♥♥

      Usuń
  17. świetny domek!
    jak bylam mała ( ponad 30 lat temu) i w naszych sklepach nie było absolutnie nic, to tata wycinał mi z takich pudełek mebelki, ludzików.... pamięam to dokladnie- nie były tak kolorowe, ale sprawiały mi wiele radości.... takie pudełkowe mieszkanka. Jak widać i teraz radują małe serduszka. Brawo za wykonanie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. I rozweselił! Jakże chciałabym móc znowu widzieć świat oczami dziecka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bajeczna kraina!!! Wielkie brawa za taką kreatywność kobietki!!!! Napatrzeć się nie mogę!!! Muszę z moimi gwiazdami zrobić krainę wróżek ;) Dzięki za pomysł!!!
    Buziaczki dla WAS

    OdpowiedzUsuń
  20. Czuję sie jak w czasach dzieciństwa-piekny bajkowy swiat:) Macie zdolnosci dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś w tym jest takiego że od razu zachciało mi się usiąść i pobawić.Moje są muchomorki :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pryzpomniały mi się moje stare czasy:)
    Świetna zabawa!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!