Łączna liczba wyświetleń

Translate

piątek, 18 kwietnia 2014

...po dlugiej ciszy-NAJLEPSZE ŻYCZENIA

Kochane, 
nie mam pojęcia czy ktokolwiek tu wstąpi... Nie było mnie tak długo, wycofałam się nie bez powodu *NIEKTÓRE Z WAS WIEDZĄ,  ŻE BYŁAM W SZPITALU BLISKO TYDZIEŃ...silny krwotok z nosa przy ciśnieniu 210-110,określony wylewem...Nie chcę się rozpisywać na temat mojej formy, mam nadzieję, że radość blogowania powróci i znowu będę pisać!!! Was, moje kochane odwiedzam regularnie i wiem co ciekawego się dzieje- pięknie przystrojone domy i mieszkania, posty kulinarne- poprostu świątecznie!!!


Składam Wam wszystkim najlepsze życzenia , dużo radości wśród najbliższych, pięknej- spacerowej pogody i tradycyjnie ...SMACZNEGO JAJKA!!!

Buziaki
Ania

25 komentarzy:

  1. Kochana , radosc na pewno wroci, czekalysmy na Ciebie:-) zycze Ci duzo zdrowka, dbaj o siebie!!!!radosnych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany tak się cieszę, że jesteś :) Zaglądałam do Ciebie w nadziei, że już jesteś :) Dużo zdrowia Aniu! Wesołych Świąt :) Przesyłam buziaki i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wesolego jajeczka kochana,sciaskam i buziakuje:P***

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej Kochana i wracaj do sił i kiedyś też do nas... :)
    Dziękuję za życzenia! :)
    Dla Ciebie również życzę radosnego spędzania świątecznego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej :*
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu kochana ....czekamy na Ciebie z utęsknieniem <3
    Nabieraj sił i zdrowiej ...:) W swoim tempie, z nową energią i radością, wróć i pisz dla Nas i choćby o pogodzie <3
    Dbaj o siebie. Wspaniałych Świąt kochana :))
    Buziaki, Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja droga!
    Przede wszystkim zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka!!!
    A reszta sama się znajdzie.
    Bardzo rodzinnych świąt Ci życzę! :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że wróciłaś. Martwiłam się co tam z Tobą, ale że ostatnio widziałam już Twoje komentarze, to miałam nadzieję, że zaraz się pojawisz. Wracaj do zdrowia, a my tu czekamy grzecznie. Ja ostatnio też miałam kiepskie momenty w szpitalu. Na Garbarach, więc się domyślisz. Na szczęście - uff... Twoja forma niech wraca, a blog wciągnie znów na nowo ;) Ściskam ciepło i dużo spokoju i radości na te Święta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło Cię usłyszeć :)))
    Życzę dużo zdrówka....smacznego jajka i spokojnych Świąt
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, dużo zdrowia życzę Ci przede wszystkim. I Świąt dobrych, rodzinnych, spokojnych.
    Wszystkiego dobrego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteśmy, zaglądamy !!!!!
    Życzę zdrówka i ciepłych , radosnych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnych Świąt ! Pozdrawiam serdecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aneczko, nareszcie jesteś... Zastanawiałam się co u Ciebie...
    Mam nadzieję, że już wszystko będzie dobrze!!
    Kochana dla Ciebie i całej rodzinki, dużo radości w te święta.
    Niech upłyną w spokoju i zdrowiu...
    Mnóstwa smakołyków!
    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu dziękuję za życzenia. Tobie także życzę wszystkiego dobrego i nie tylko w Święta. Wracaj do zdrowia i do nas !!!
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj po przerwie.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesolego Alleluja :))) Duzo, duzo zdrowia Tobie zycze :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Po tak radosnej .smacznej i kolorowej lekturze na pewno nastrój się Ci poprawi Aneczko a jak nastrój to i zdróweczko .Trzymaj się a my zaglądamy.

    OdpowiedzUsuń
  18. mam nadzieję,że Święta były u Ciebie radosne w gronie rodzinnym :-)
    duuuuuuuuuuużo zdrówka i wracaj do nas w dobrej formie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo zdrowka kochana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mam nadzieje, ze czujesz sie juz duzo lepiej i że szybko do nas wrócisz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu! Mam nadzieję,że wróciłaś już do zdrowia. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu szybko wyzdrowiej i wracaj do nas:))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, wracaj szybko zdrowa i szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. buzi laseczka**
    widzialam cie na facebooku z deccori ale nie moglam nic napisac,nie mam profilu na facebooku:P
    co u ciebie ,jak sobie radzicie,jak Twoje zdrowie?

    OdpowiedzUsuń
  24. I znów długo Cię nie ma :( mam nadzieje, wszystko w porzadku i wrócisz niebawem. Uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć wszystkim, tak się cieszę, że mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie dla innej kobiety. Mój mąż miał romans ze współpracownikiem i bardzo kocham mojego męża, ale on zdradzał mnie ze swoim współpracownikiem i tą dziewczyną, myślę, że używa czarów lub czarnej magii na moim mężu, aby mnie nienawidził i to był tak krytyczny i nie na miejscu, cały dzień i noc płaczę, aby Bóg przysłał mi pomocnika, abym przyprowadził mojego męża! Byłem naprawdę zdenerwowany i potrzebowałem pomocy, więc szukałem pomocy w Internecie i trafiłem na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Bogaty może pomóc szybko odzyskać byłego chłopaka. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałam się z nim i powiedział mi, co mam robić, zrobiłem to, a potem rzucił dla mnie zaklęcie miłosne. 22 godziny później mój mąż naprawdę zadzwonił do mnie i powiedział, że tak bardzo za mną tęskni. O mój Boże! Byłem bardzo szczęśliwy, a dziś znów jestem szczęśliwy z moim mężczyzną i radośnie żyjemy razem i dziękuję potężnemu czarodziejowi, dr. Bogu, jest tak potężny i postanowiłem podzielić się tutaj swoją historią. jeśli jesteś tutaj, a Twój Kochanek Cię odrzuca, lub Twój mąż przeniósł się do innej kobiety, nie płacz już, skontaktuj się z doktorem Wealthy, aby uzyskać pomoc ... Oto jego e-mail, wealthylovespell@gmail.com
    Wykonuje również następujące zaklęcie
    Zaklęcie ciąży
    Czar miłości
    Zaklęcie powiększające penisa
    opryszczka
    Zwycięskie zaklęcie
    Jego WhatsApp +2348105150446
    Blog: wealthylovespell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!