Łączna liczba wyświetleń

Translate

piątek, 19 kwietnia 2013

21 Kwietnia 2013

Kochani!!!!!!

witam Was !!! Czytam  Wasze blogi regularnie, ale na komantarze czasu nie starcza- bardzo wszystkich pozdrawiam!!! 21 kwietnia 2013 nasza Vicki przystąpi do I Komunii-dzień ten zarówno dla dziecka jak i dla rodziców jest wyjątkowy i wzruszający... i my czekamy na te ogromne emocje!!! Zapas chusteczek mam!!! Mamy wszystko przygotowane, pierwsi goście dotarli wczoraj - na kolejnych czekamy... Trzymajcie za nas kciuki!!!
 
Usciski
Ania

 
 
 
 

20 komentarzy:

  1. slicznie to wszysko sie zapowiada:P**

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej to wielki dzień Was czeka ;) Wszystkiego dobrego!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie dobrze, zobaczysz :)
    Najważniejsze to sie nie stresować i Vicki również ;)
    dodatki śliczne, w kolejnych zdjęciach poproszę ujęcie na wianek na główce hihi, podoba mi sie :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko będzie dobrze...będę trzymać kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy, trzymamy kciuki :***
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w tak wielkim dniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3mam kciuki by wszystko po Waszej myśli się odbyło :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwietniowe komunie?
    Pamiętam te wzruszenia:-)
    Niech ten dzień będzie dla Was wspaniałą pamiatką:-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie da się nie stresować. Ja mam jedną za sobą i drugą przed... powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale te buciki cudo! Robią takie w moim rozmiarze? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj kochana:) To bardzo wyjątkowy dzień, zgadzam się z Tobą:) Pamiętam swoją komunię jaka byłam podekscytowana:) Piękne te buciki i wianuszek:) Liczę, że pokażesz swoją córeczkę w tej sukieneczce:) Niech ten dzień będzie dla was piękny, pełen słońca;) pozdrawiam i buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje Wam Kochane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień I Komunii Św. to bardzo ważny dzień więc wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już wiadomo, że wszystko się udało i było jak najpiękniej :)))
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo, ale to bardzo lubię brać udział w uroczystościach pierwszokomunijnych.... Widzę to zaangażowanie dzieci i czyste serduszka i moje, stare serce mi rośnie :)
    powodzenia!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooooooo... To już jesteś "po"... Mam nadzieję, że wszystko było tak jak trzeba. Deszcz chyba pognałam?

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieje ze wszystko odbylo sie wg planow. Pozdrawiam cieplo. K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Emocje już opadły, na pewno odetchnęłaś z ulgą:) Śliczne buciki, takie dziewczęce:) Bo jak widzę dziecięce buty na jakichś dziwnych obcasach, to...

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuje Kochane za wszystkie cieple slowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bedzie duzo zdjec...
    pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!