Łączna liczba wyświetleń

Translate

piątek, 21 czerwca 2013

letnie candy- zapraszam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Witam Was cieplutko...baaaa- nawet upalnie!!!!!

Z okazji rozpoczęcia lata ogłaszam letnie i moje pierwsze Candy!!!

Cukierasy to dwa cynkowe serca-zawieszki (ok.14 cm+sznureczek) z motywem ptaszków 
i urocze blaszane pudełeczko pełne słodkości
 ***




 Zasady zabawy:
 pozostaw proszę komentarz pod postem 
- umieść banerek na swoim blogu
Wyniki podam 26 lipca 2013 w dniu moich imienin-po22:00 !!!! 

Zapraszam Was do zabawy!!!!!!!!!!!!

Usciski przesyłam

wasza ;P

Ania

43 komentarze:

  1. Reflektuję na wszystko!!! ;)
    Ustawiam się grzecznie w kolejeczkę i przesyłam buziaki....... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja! Ja! Na imieniny poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne retro candy!!! Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście że się piszę :P

    pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej tez myślę o Candy, zapisuję się na Twoje i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne drobiazgi!!! ustawiam sie grzecznie w kolejce;)
    no tak 26 imieniny wszystkich an, wiem bo hanka (ania) to moja siostra!
    usciski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rowniez grzeczniutko ustawiam sie w kolejce :***

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez ,ja tez sie zapisuje:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie nie może tu zabraknąć, więc jestem i czekam na losowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się i ja-mam ochotę na ta zawartość pudełka przeogromną :D
    Pozdrawiam cieplutko Aniu-D.

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja ! i ja !
    też ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rowniez z mila checia sie zapisuje;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie przepiękne;)
    Zapisuję się koniecznie;)
    Pozdrawiam Cię kochana bardzo
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też staję w kolejce, śliczne te serduszka ! , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Grzecznie staję w kolejce :)
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  16. Już jestem i ja i staję do kolejeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Aniu! Ustawiam się w kolejce po Twojego cukieraska:) Może osłodzi dzień moich imienin:) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. he he zazwyczaj 20ta bylam na liscie ciekawe czy i tym razem sie poszczesci- zycze wielu obserwatorow i cudownych postow- pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja sie zapisuje !!! Nie moglabym przegapic takiej okazji !:))

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja co prędzej staję w kolejce;-)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się w kolejce i liczę na odrobinę szczęścia w losowaniu. Cukieraski są wspaniałe.
    Pozdrawiam
    Izabela
    www.szycieisabell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zdozyłam!:) tez sie ustawiam w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie, to wszystko urocze :).

    Z wielką nadzieją na wygraną, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć dziewczyno :-* Candy rewelacja :) niestety jako najbliższa rodzina nie mam żadnych szans, ale co szkodzi spróbować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczególnie te serca mnie zachwyciły. Pierwszy raz takie widzę. Zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. pudełeczko jest śliczne! chętnie przygarnę i serduszkowe ptaszki:)
    banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mogło mnie tu zabraknąć ! Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślę miliony imieninowych całusków i uśmiecham się do serduszek Twoich ;) Zapraszam na moją zabawę ;) Pozdrawiam ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmmm, ponieważ to i moje imieniny, to może mi się dostanie prezent...
    Staję w ogonku :)
    Link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com
    , gdzie serdecznie zapraszam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. ojej !! ja dla tego pudełeczka będę tu stała dzień i noc !! bo ja uwielbiam te klimaty :) Już składam życzenia imieninowe :) A za kilka dni zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cudności serduszka piękne a pudełeczko rewelacja więc z miłą chęcią staję w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się grzecznie po Twoje cukieraski :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze ja na te słodkości czekam! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się!
    - baner został umieszczony na moim blogu: http://fashion-is-mykryptonite.blogspot.com/,
    - jestem obserwatorem bloga,
    - w razie czego, to jest mój email: jolkamiley@tlen.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam. Z chęcią się przyłączam! :)
    Banerek dodany http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego pięknego w tym dniu moja imienniczko. ^^
    Urocze drobiazgi rozdajesz. Równie miłych niespodzianek Tobie życzę. =)
    Ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jesli jeszcze nie jest za pozno to ja tez dokładam się do imieninowych życzeń i ustawiam w candy-kolejce. Banerek jest na moim blogu, na ktorego serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!