Łączna liczba wyświetleń

Translate

piątek, 1 marca 2013

Wiosenne zmiany i wilk na dobry sen...

Witam cieplutko!!!

Kilka dni po rozpoczęciu mojej blogowej przygody dowiedziałam się, że los się do mnie uśmiechnął i...wygrałam Candy u Magdy z IMPRESSIONEN. Baarrrrrdzo, ale to bardzo się ucieszłam -cukieraskiem jest milutka, bawełniana poszewka na poduchę z H&M Home. Dość długo czekałam na zamieszczenie zdjęć, zastanawiałam się jak najlepiej pokazać jegomościa wilka... Poszewka pasuje dobrze do gładkich pościeli, mam takie w szaro- stalowym odcieniu.
 


Sypialnia jest takim pomieszczeniem w moim mieszkaniu, do którego drzwi są prawie przez cały czas otwarte... więc stwierdziłam, że mogę ją i tutaj pokazać!!! Dzisiaj jest dobra okazja, bo zmieniłam narzutę na łóżko a i parę dodatków na bardziej wiosenne !!! Zimą używamy narzuty dobrze Wam wszystkim znanej-ALINA z IKEI w kolorze czerwonym.

 zimowa wersja


Na wiosnę wyszukłam w H&M pikowaną narzutę aksamitną w jasnoseledynowym kolorze, jest lekka i mila w dotyku!!!

Ścianę zdobi zdjęcie komunijne mojej Babci wykonane w Herne w 1917 roku-jest pięknie zachowane i cudne. Reszta to dwa zdjęcia gotowce i grafika.
Miłego weekendu Wam życzę i dużo, dużo słoneczka!!!
Ania 


45 komentarzy:

  1. ladna sypialnia:P poduszka wpasowala sie idealnie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem zdjęcia Babci,uwielbiam stare zdjęcia :)))
    Pozdrawiam cieplutko pa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest ślicznie ....gratuluje wygranej ;)

    Ps. odezwiesz się do mnie na @ dziękuję z góry ;O

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne mebelki ! poduchy pasują idealnie :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  5. W Twojej sypialni wszystko jest ładne ale najbardziej podobaja mi się Twoje meble-maja piekny kolor i kształt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu- bardzo mi milo, to mebelki z Jawy, bardzo ciezkie!!!

      Usuń
  6. Bardzo ładna wypialnia !
    Na pierwszy rzut oka myslalam że nad łóżkiem masz półkę a to rama hihi :)
    Seledynowa narzuta śliczna !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przytulna ta sypialnia. Świetne te serce na ostatnim zdjęciu- urocze:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, chetnie dolacze do Twoich czytelnikow ;O)
      pozdrawiam
      ania

      Usuń
  8. Zdjecie babci to niesamowita pamiatka :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zazdroszczę Ci tego wilka. Też startowałam po niego ;) Głównie przez Młodego bo chciał takiego "pieska" mieć do spania. A na zdjęciu w wersji "zimowej" widzę że masz abażur na lampce który mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;P ten anazur znalazlam w przecenie w I. - czesto jak jestem na zakupach zagladam do FUND... mozna tam naprawde znalezc okazje!!!

      Usuń
  10. Marzę o sypialni, niestety jest na górze a dzieci na dole i śpię w salonie ;( cudnie i swoje łoże, którego nie trzeba codziennie ścielić!!!!! Pięknie u Ciebie i widzę znajome pudełka z tk maxx, ja właśnie wczoraj nabyłam parę na czapeczki i szaliczki ;) A Ty co trzymasz w swoich ? ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale masz bystre oczka!!! ja trzymam w nich cala mase luznych zdjec (pudlo), i pamiatki po moim Tacie (kuferek),maluszki podrosna to wrocisz na gore!!!TK maxxa uwielbiam, to dla mnie kopalnia skarbow...
      usciski z burscheidu
      ania

      Usuń
  11. Piękna poszewka! :) Sypialnie teraz iście wiosenna, czyli pogoda też musi się popisać i zmierzać wyłącznie ku tej wiosennej. Miejmy nadzieję, że i Wam weekend upłynie wyśmienicie, bo u nas już od rana mnóstwo słońca - jak to dobrze budzić się w marcowy, wiosenny i dość leniwy poranek :) Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest nawet wiosennie i na zewnatrz, za chwile ide po kwiaty , bo jakos zachcialo mi sie... calusy i pozdrowienia
      P.S. mala na wycieczce z noclegiem ( komunijna grupa) ciekawi jestesmy powrotu ;o)

      Usuń
  12. Poszewka dobrze mi znana :) Świetna jest.
    Wpadł mi też w oko ciekawy stojący zegar oraz mały i chyba obrotowy taboret-coś wspaniałego! A miał kółeczka kiedyś?
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ten taboret to tez moj ulubieniec- to stary biurowy stolek(obrotowy i podwyzszany). Dzieki za mile slowa!!!
      Usciski
      a.

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna galeria zdjęć! A fotografia babci szczególna.... Chciałabym mieć jakieś zwierzątko na pościeli, bardzo fajnie to wygląda :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, mialam farta z wilczkiem :O)
      pozdrawiam cieplutko
      a.

      Usuń
  15. Super sypialnia, taka naturalna nic "na siłę" :-) No i zdjęcie babci - bomba! Pięknie jest! Wilka normalnie zazdroszczę :-) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wsparcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Staniszko, to bardzo, bardzo cieszy!!!!!!!! :O)
      usciski
      a.

      Usuń
  16. Urocza jest ta poszewka z psem, chciałabym mieć taką:) Twoja sypialnia ma przyjemny, domowy klimat, trochę brakuje mi tego mieszkając na stancji:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!!! na szczescie stancja jest tylko okresem przejsciowym...
      pozdrawiam
      ania

      Usuń
  17. Gratuluje wygranej:)Swietna galeria, a zdjecie Babci super;) Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, mebelki superowe, a zdjęcia czarno-białe i grafiki to moje ulubione... Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam sie w tym wilku :p hehe :) Na pewno łapie te "złe" sny :) śliczne serducho!
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuję za wizyte u mnie :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  20. hej, wpadnij na konkurs na moim blogu - do wygrania 30$ na zakupy w Chicnova :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przytulna ta sypialenka, a łóżeczko jakie wygodne :)Serduszko śliczne, bardzo!
    pozdrowienia i całuski
    kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna komitywa nowoczesnej szafy i lampy z bardziej tradycyjnymi elementami pozostałej zabudowy...jak zwykle u Ani, wszystko dograne i...zgrane :) szczególne wrażenie zrobiły na mnie firaneczki...niczym muślin, albo muślin...w uroczy sposób przesączają się przez nie promienie słoneczne...niczym oryginalny w swej prostocie obrazek :) wiesz, tak zerkam na Twoje motylki, i zastanawiam się, czy to jeszcze poznański zakup, miałam takie same, ale został mi się jedynie zielony, żółty gdzieś zaginął podczas przeprowadzki :( całuję Cię! Rudziczek :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!