Łączna liczba wyświetleń

Translate

niedziela, 17 lutego 2013

szafeczka z Holandii

Witam cieplutko!!!!!!
Wczoraj byliśmy w Holandii-na zakupach. Mamy niedaleko do Roermond *ok. 100 km , tam znajduje się bardzo przyjazne zarówno dorosłym jak i dzieciom centrum handlowe zbudowane w formie miasteczka. Celem naszej wyprawy były ubrania na wiosnę, ale przede wszystkim  buciki do I Komunii...- plan w tym temacie został zrealizowany w 100% - kupilam balerinki z pieknej i delikatnej perłowej skóry na zupełnie płaskiej , skórzanej podeszwie, takie można powiedzieć wyśnione przez ośmioletnią pannę. Oprócz tego wybraliśmy się na targ owocowy i serowy... jakież pyszności można tam znaleźć i kupić od uśmiechniętych sprzedawców.  Uwielbiam mentalność Holendrów- to ludzie megapozytywnie nastawieni do życia, uśmiechnięci i zadowoleni ze wszystkiego co się dzieje i ich otacza-potrafiący cieszyć się chwilą. Na koniec odwiedziłam prawdziwą skarbnicę gadżetów domowych.../ kupiłam kilka drobiazgów, świece i parę ozdób wielkanocnych. Największym zakupem jest nowa szafeczka na klucze (za całe 7 Euro) , którą nieco przerobiłam/ drewniana część dostała troszkę farby (nie było to prawdziwe drewno , tylko taka płyta imitująca) wiec stalo się... pędzel i już.


Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za przemiłe komentarze, oznacza to dla mnie że ten blog zaczyna żyć !!!
Ania

22 komentarze:

  1. Ale fajna szafeczka :)
    Bardzo mi sie podoba :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się, fajna szafeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanych zakupów. Bardzo zgrabna szafeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta szafeczka - podoba mi się wersja zarówno przed jak i po :-) Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa... pozdrawiam i powodzenia życzę w blogowym świecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za zyczenia i mile slowa pod adresem szafeczki ;O)

      Usuń
  5. Widzę, że Ktoś też pędzlował w weekend (ja też). Super efekt.
    Pozdrawiam-Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...oj tak, pedzlowalam bo ja musze wszystko natychmiast :o)

      Usuń
  6. Przerobienie czegos po swojemu zawsze sprawia największą radośc! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda!!! Daje duzo radosci i uspokaja!!!
      Pozdrawiam :o)

      Usuń
  7. Super:)))
    Fajnie Ci wyszło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  8. Mam ogromna ochote na Holandie ;-) Myslalam o Zeeland, a zakupy przy okazji. Piekna skrzyneczka.
    Poszewka w drodze.
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobną szafeczkę na kluczę :) Bardzo praktyczna sprawa.
    Nigdy w Holandii nie byłam na dłużej jedynie przejazdem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moja kolejna, lubie takie male zmiany bez duzego inwestowania i cieszace oko!!!
      :O)

      Usuń
  10. Zapraszam do mnie po wyróżnienie i udział w zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szafka suuuper, zamawiam jej poprzedniczkę ;-) tak naprawdę to najbardziej zazdroszczę samego wypadu do Roermond, żal, że mnie tam nie było :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna szafeczka pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie przerobiłaś tą szafeczkę. Bardzo mi się podoba, miałaś szczęście,że na nia trafiłaś:))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!